Voditelji - SKVO

Skupnost voditeljev sestavljamo vsi voditelji in duhovni asistenti. To smo voditelji vseh starostnih skupin ali kot jim po skavtsko rečemo vej.
Voditelji se na srečanjih SKVO-ja dobimo približno dvakrat na mesec. Na teh srečanjih načrtujemo nove skavtske aktivnosti, vrednotimo že izvedene in se posvečamo vprašanjem, ki so povezana z upravljanjem stega.
Enkrat letno pa izvedemo tudi načrtovalni vikend, ki poteka v septembru, na katerem naredimo letni plan prihajajočega skavtskega leta.

Voditelji krdela

AKELA - Kaja Vraničar

"Ko sem bila še udeleženka, sem pri skavtih doživela veliko lepih stvari. Spoznala sem veliko novih prijateljev in skupaj smo ustvarjali nepozabne spomine, ko smo se družili na srečanjih, prebedeli noči, ko bi morali spati, prepevali,.. Ko je prišel čas za to, da se odločim ali bom postala voditeljica, sem takoj odgovorila z da. Želela sem, da bi tudi ostali skavti imeli to možnost, da pri skavtih dobijo svoje najboljše spomine.
Meni najljubši del voditeljstva pa je, ko si pridobiš zaupanje (kot pravi prvi skavtski zakon) in ti otrok zaupa take stvari, ki jih zaupa le prijateljem."

KAČA KAJA - Urška Gregorič

"Spominov je veliko, najlepši pa na prvi tabor, kjer sem dala obljubo in dobila svojo rutko. Lep spomin je tudi prvi tabor z novoustanovljenim krdelom v Olimjah. ˝Najpogumnejši˝ smo se spustili po znameniti King Kobri in ne vem, kdo je bolj kričal, volčiči od navdušenja ali jaz od strahu. Tisto poletje je bilo zanimivo, saj sem ga preživela tudi z izvidniki na njihovem taboru v Šentjakobu (Šentjernej) ter s popotniki na njihovih odhodih v Umagu.
Od skavtov sem se naučila predvsem, kako stvari za tabor spakirati v ruzak tako, da ni težak in da imaš hkrati s sabo vse."

BAGIRA - Klemen Beličič

"Kako zanimivo je, ko s svojimi sovoditelji načrtuješ srečanje povezano s skavtsko obljubo in se sploh ne spomniš svoje skavtske obljube. Moram priznati, da je to prej žalostno, kot zanimivo. En neresen, nič preveč zagret klanovec, postane voditelj - celo klanovodja. In od takrat naprej v njem čisto zares zagori skavtski ogenj. Kako to? Preprostega odgovora ni. A vem, da odločitve za voditeljstvo ne obžalujem. To delo ti prirase k srcu. Preprosto uživaš v druženju in delu s soskavti. Rasteš in se smejiš ☺."

BALU – Roman Ivanetič

Voditelji Čete najjačih trtnih vuši

ČETOVODJA – Rok Babič

"Moja skavtska pot je zelo neobičajna. Za skavtstvo sem se odločil pri svojih 20 letih. Imel sem veliko srečo, da sem obkrožen s prijatelji, ki so skavtski voditelji. Velikokrat sem poslušal zgodbe o razburljivih doživetjih. Občudoval sem ljubezen in skrb, s katerima vodijo svoje veje. Vrednote, po katerih se trudijo živeti, so vrednote, ki sem si jih želel v svojem življenju. Želel sem si tudi sam podpreti naš steg in prispevati svoj delež k tej odlični ideji. Skavti so me dobro sprejeli in uživam v skavtskih aktivnostih. Najlepše pa mi je v spominu zapisan Jakec 2016 in zmaga naše ekipe »Seljakov«."

ČETOVODKINJA - Martina Rupčič

"Moja skavtska pot se je začela v veji volčičev in volkuljic. K začetku je verjetno pripomogel kar starejši brat, ki je takrat prevzel vlogo Bagire. Kot majhna volkuljica sem opazovala voditelje pri njihovem delu. Postali so mi vzor, zgled. Mislila sem si: »Nekoč si želim tudi jaz postati voditeljica!«.
Danes teče sedmo leto moje voditeljske poti in lahko rečem, da sem vesela, da nisem obupala. Vesela sem, da še danes živim skavtstvo, saj sem tukaj doživela najlepše trenutke mladosti – petje ob večernem ognju, blatne cunje od poti preživetja, ožuljene noge, nasmejani obrazi otrok po norem taboru …"

POMOČNICA ČETOVODKINJE – Maša Vraničar

"Nikoli ni prepozno, da se odločiš za skavtsko pot! Šele v času študentskih let sem zakorakala po njej in kmalu postala voditeljica iz enostavnega razloga – ker je to način življenja, ki me razveseljuje, navdihuje in mi obarva čisto vsak dan! Za mano je že ogromno lepih trenutkov, upam, da jih je za naslednjim ovinkom še več.
Najlepše doživetje pa so vsi nasmehi, ki te navdajo z občutkom, da si naredil nekaj dobrega, nekoga nekaj novega naučil ali mu podaril nekaj majhnega, a vendarle dragocenega – svoj čas."

POMOČNICA ČETOVODKINJE – Eva Kavčič

"Skavte sem od nekdaj občudovala. Dolgo časa sem premišljevala, da bi se jim pridružila, dokler mi ni prijatelj dejal: »Eva, skavti niso le neka dejavnost, to je način življenja.« Opogumila sem se in šla na prvo srečanje – v kavbojkah, finih čeveljčkih, plaščku in brezhibnem mejkapu sem v temi ob kar močnem nalivu postavljala šotor, iskala po blatnih tleh slikice in pela pesmi, ki sem jih prvič slišala, vsa premražena in premočena pa nato odšla na prijateljičin rojstni dan. Nekateri so bili presenečeni, da sem naslednjič spet prišla, najbolj pa sem presenečena jaz sama, ko sedaj, dve leti kasneje, vodim vejo  IV. Spoznala sem, da skavti res postanejo način tvojega življenja, zato se sedaj trudim to širiti med mladimi naprej."

POMOČNIK ČETOVODJE – Blaž Pavlakovič

DUHOVNI ASISTENT - Primož Bertalanič

"»Jutri boš na srečanju volčičev,« mi je rekel župnik pri katerem sem bil na praksi kot diakon. O skavtih nisem vedel pravzaprav nič. Tako sem postal skavt, ne da bi se za to odločil. Še več, postal sem skavtski voditelj – balu. Po enem letu v džungli Komende1 sem zamenjal steg in vejo. Postal sem DA v četi obite grče – Novo mesto1, kjer sem bil dve leti. Ko sem postal župnik na Radovici, sta me izsledila dva črnomaljska voditelja in me povabila v četo najjačih trtnih vuši.
Čeprav sem se pridružil skavtom “na silo”, pa mi nikoli ni bilo žal. Imam privilegij, da spremljam mlade in se z njimi pogovarjam o življenju. Vedno znova odkrivam, da kot voditelj dobivam veliko več kot sam dajem."

Voditelji klana Dalebre

KLANOVODJA – Miha Ivanetič

"Življenje je pot, sestavljena iz zaporednih dogodkov, ki se zgodijo na podlagi naših odločitev in dogodkov, na katere nimamo vpliva. Biti skavtski voditelj ni usoda, ampak odločitev vsakega posameznika, ki si želi del svoje mladosti posvetiti širjenju skavtskega gibanja. Ko sem se odločil, da postanem skavtski voditelj, se nisem zavedal usode, ki me čaka, pač pa so me želja po aktivnem udejstvovanju, delo z mladimi in dobra družba pritegnili na to pot. Odločitev je prinesla ogromno izzivov in preizkušenj, ki so se z leti oblikovale v še več lepih doživetji, in spoznanje, da lahko s trudom in skupnimi močmi svet zapustimo za spoznanje lepši, kot smo ga prejeli!"

KLANOVODKINJA – Urška Smolič

"Moja odločitev za voditeljstvo je bila čisto spontana, a hkrati jasna in odločna. Že kot klanovka sem se v vlogi voditeljice videla v veji VV, ki pa je takrat še nismo imeli. Ker sem želela prispevati k okrepitvi in širitvi našega stega, sem se odločila, da se bom podala na pot džungelskih doživetij, ki jih sedaj s PRTY KRDELOM raziskujem že tretje leto zapored.
Eden izmed mojih najljubših spominov na dosedanje voditeljstvo je skala posveta v Olimjah, ko sta naša volčiča Barbara in Nejc prestopila v vejo IV. Medtem ko smo namreč stari volkovi vadili proceduro, smo ugotovili, kako neopisljivo sladko-grenek je občutek volčičem odhoda izreči poslednji »Dober lov!« in jih pospremiti na njihovo nadaljnjo skavtsko pot."

DUHOVNI ASISTENT - Gregor Kunej

VODITELJ BREZ VEJE – Matej Babič

"Neponovljivi trenutki, prepojeni z vrvežem, napolnjeni z iskrenimi nasmehi, ki kar žarijo od veselja, otroške brezskrbnosti in skavtskega duha, so le eden od premnogih razlogov, ki me vedno znova prepričajo, da skavtstvo predstavlja zelo velik in pomemben del v mojem življenju, v mojem srcu.
To še toliko bolj občutim na svoji 3 - letni voditeljski poti, kjer kot črni panter Bagira skupaj z volčiči in volkuljicami, pod budnim očesom starih volkov premagujemo vse ovire na naši džungelski poti in puščamo za sabo neizbrisne sledi. Najglobljo neizbrisno sled v mojem spominu so nedvomno pustile prve volčje obljube po več kot desetih letih, in sicer na zaključku skavtskega leta 2014/2015, na Oskoršnici. Spomini na ta nepozaben dogodek v meni prevevajo neizmeren ponos in srečo."

VODITELJICA BREZ VEJE – Katarina Hočevar

"A veš tisti občutek, ko te kaplan Gregor po večerni maši pocuka pa reče, da pridi v soboto pogledat na srečanje IV, prideš pofirbcat in pol greš z muko domuh, k je blo tk noro? In tako po vsakem srečanju... No, to!"

STEGOVODKINJA - Ana Jerman

"Ko se ozrem na svojo skavtsko pot, me spomin popelje na sam začetek, ko sem dala obljubo. Takrat me je četovodja spodbujal in me poslal na tečaj za vodnike (TZV). Postala sem vodnica voda pum. Voditelj mi je dal toliko znanja in ljubezni do skavtskega življenja, da je že takrat moj cilj postal jasen. Dati skavtom to, kar sem nekoč prejela sama. Pot sem gradila naprej in postala voditeljica. Dogodkov se z veseljem spominjam, saj jih je veliko, vendar ni lepšega občutka kot to, da opazujem mlade, ki sem jih nekoč učila, zdaj pa stojijo poleg mene in skupaj gradimo pot naprej."

Sveže v kategoriji SKVO:

JAKEC 2017

14. in 15. oktobra bo v Logatcu potekal tradicionalni orientacijski tek Jakec.

13.10.2017 ob 15:18 | SKVO

VPIS 2017

Belokranjski skavti vabimo k vpisu vse otroke in mladostnike med osmim in dvajsetim letom, ki si želijo novih prijateljstev, osebne rasti, doživetij in pustolovščin.

01.09.2017 ob 23:49 | PR

TABOR STEGA - sestanek

Ne pozabite na sestanek, ki bo v torek, 20. 6. 2017

19.06.2017 ob 22:45 | PR

TABOR STEGA - sestanek za starše

V torek, 20. 6. 2017, ob 19:30 v pastoralnem centru v Črnomlju.

16.06.2017 ob 09:47 | PR

ZBIRALNA AKCIJA PAPIRJA

Obvestilo za zbiralno akcijo papirja